Rada Gminy  
 Radni Rady Gminy  
 Przewodniczący Rady  
 Komisje Rady  
 Kalendarz prac rady  
   

    Gmina  
 Herb, sztandar, flaga  
 Honorowi obywatele  
 Historia  
 Gmina w liczbach  
 Sołectwa  
 Warunki przyrodnicze  
 Rezerwat Kamienne  
 Publikacje  
   

    Urząd - kontakt  
 Władze  
 Struktura Urzędu  
 Karty informacyjne  
 Jednostki organizacyjne  
   

   

Dziś jest: 21 lutego 2018,     Imieniny: Eleonory, Kiejstuta, Fortunata
  Strona główna\ ...\ Struktura Urzędu


Zadania referatu:

  1. prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
  2. gospodarowanie funduszem płac Urzędu,
    • a) prowadzenie spraw związanych z naborem kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy,
    • b) prowadzenie spraw związanych z naborem kandydatów na wolne stanowiska kierowników w gminnych jednostkach i zakładach budżetowych,
    • c) przygotowywanie spraw związanych z prowadzeniem okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników samorządowych zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych,
    • d) realizacja zadań wynikających z ustawy o pracownikach samorządowych w zakresie kierowania zapytania do Krajowego Rejestru Karnego o udzielenie informacji o pracowniku,
  3. realizacja zadań wynikających z ustawy o systemie oświaty dla organu prowadzącego w zakresie prowadzenia szkół podstawowych, gimnazjów i przedszkoli jak również zadań wynikających z ustawy - Karta Nauczyciela za wyjątkiem spraw statutowo zastrzeżonych do kompetencji ZEAS Gminy Lubaczów,
  4. prowadzenie spraw związanych z awansem zawodowym nauczycieli oraz konkursów na stanowiska dyrektorów szkół, gimnazjów i przedszkoli,
  5. realizacja zadań wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej, w tym powszechne udostępnianie informacji w Biuletynie Informacji Publicznej,
  6. prowadzenie ewidencji ludności Gminy oraz przekazywanie danych pomiędzy organami prowadzącymi ewidencję ludności, wnioskowanie o nadanie numeru PESEL.
  7. wydawanie poświadczeń zameldowania,
  8. na podstawie przedłożonego wniosku o wydanie dowodu osobistego, sporządzanie przy użyciu środków informatycznych formularza będącego drukiem ścisłego zarachowania, a następnie po otrzymaniu wyprodukowanych przez Centrum personalizacji dokumentów dowodów osobistych, wydawanie ich wnioskodawcom,
  9. przyjmowanie pism sądowych i wywieszanie ogłoszeń o ustanowieniu kuratora,
  10. prowadzenie spraw wynikających z ustawy o powszechnym obowiązku obrony,
  11. współdziałanie z organami wojskowymi,
  12. realizacja zadań z zakresu obrony cywilnej,
  13. obsługa biurowo-kancelaryjna Gminnego Zespołu Reagowania Kryzysowego zgodnie z ustalonym Regulaminem jego działania,
  14. zapewnienie ochrony informacji niejawnych,
  15. prowadzenie kancelarii tajnej,
  16. prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem, sprawdzaniem i przekazywaniem właściwym instytucjom oświadczeń majątkowych i innych oświadczeń składanych przez radnych, pracowników Urzędu i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
  17. kontrola ochrony informacji niejawnych oraz okresowa kontrola ewidencji, materiałów i obiegu dokumentów,
  18. opracowanie planu ochrony Urzędu i nadzorowanie jego realizacji,
  19. szkolenie pracowników w zakresie ochrony informacji niejawnych,
  20. prowadzenie obsługi kancelaryjnej i techniczno-organizacyjnej Rady, Komisji i Wójta,
  21. podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzeniem sesji Rady, posiedzeń Komisji, narad z sołtysami i spotkań Wójta,
  22. organizowanie szkoleń radnych,
  23. prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych,
  24. przygotowywanie materiałów do projektów planów pracy Rady i jej komisji,
  25. współdziałanie z sołectwami,
  26. prowadzenie i udostępnianie do publicznego wglądu zbioru przepisów gminnych,
  27. obsługa techniczno-organizacyjna wyborów i referendum,
  28. realizacja zadań wynikających z ustawy Prawo o ustroju sądów powszechnych w zakresie wyboru ławników do Sądu Rejonowego w Lubaczowie,
  29. obsługa sekretariatu,
  30. przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, prowadzenie ewidencji korespondencji,
  31. nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych oraz ich ewidencja,
  32. realizacja zadań z zakresu ochrony przeciwpożarowej i obsługa Zarządu Gminnego Związku OSP,
  33. obsługa kancelaryjno - techniczna jednostek OSP RP i Zarządu Gminnego Związku OSP RP,
    • a) sporządzanie wniosków i załączników do Sadu Rejonowego o zmianę danych w KRS jednostek OSP,
    • b) sporządzanie wniosków o dotację, dopłatę, pomoc finansowo - materialną w ramach środków finansowych MSW i A oraz firm ubezpieczeniowych dla OSP,
  34. realizacja zadań wynikających z przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w stosunku do pracowników zatrudnionych w Urzędzie oraz w zakresie ogólnych przepisów BHP dotyczących zakładu pracy,
  35. obsługa kancelaryjna Urzędu i Rady zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej,
  36. prowadzenie biblioteki literatury fachowej dla potrzeb Urzędu zbiorów Dz. U. i M. P . oraz archiwum zakładowego Urzędu,
  37. prowadzenie spraw wynikających z przepisów prawa o stowarzyszeniach, zgromadzeniach i zbiórkach publicznych,
  38. organizowanie robót publicznych, prac interwencyjnych oraz innych form zmierzających do przeciwdziałania bezrobociu,
  39. współpraca z organami sprawiedliwości, Prokuratury i Policji,
  40. koordynowanie działalności gminnych placówek służby zdrowia oraz współdziałanie z niepublicznymi zakładami opieki zdrowotnej,
  41. sporządzanie informacji miesięcznych odnośnie zatrudnienia w Urzędzie niezbędnych do wpłat na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych,
  42. zaopatrzenie Urzędu w materiały biurowo - kancelaryjne i gospodarcze,
  43. prowadzenie spraw socjalnych pracowników zatrudnionych w Urzędzie,
  44. zgłaszanie do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego osób wykonujących w Urzędzie Gminy pracę na podstawie "Umowy-zlecenie",
  45. prowadzenie rejestrów: osób przebywających w budynku Urzędu poza urzędowymi godzinami pracy, wyjść służbowych i prywatnych, pracy poza godzinami urzędowania,
  46. organizowanie komputeryzacji Urzędu przy współudziale innych referatów,
  47. współpraca z informatykiem w zakresie rozwoju systemów informatycznych oraz techniki biurowej urzędu,
  48. zapewnienie kompleksowego serwisu napraw i konserwacji dla użytkowanych w Urzędzie systemów informatycznych i łączności,
  49. prowadzenie spraw z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych, integracji społecznej osób uzależnionych od alkoholu oraz ochrony przed przemocą w rodzinie zawartych w corocznie opracowywanym Gminnym Programie Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
  50. obsługa Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
  51. reprezentowanie GKRPA w Sądzie przy rozpatrywaniu wniosków o zastosowanie obowiązku leczenia odwykowego,
  52. prowadzenie spraw z zakresu przeciwdziałania narkomanii zawartych w corocznie opracowywanym Gminnym Programie Przeciwdziałania Narkomanii,
  53. współpraca z organizacjami pozarządowymi na zasadach zawartych rocznym programie współpracy Gminy Lubaczów z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego,
  54. wspieranie aktywności na rzecz rozwoju sportu, rekreacji i turystyki w ramach promowania zdrowego i wolnego od uzależnień stylu życia,
  55. przyjmowanie zawiadomień o organizowaniu imprez artystycznych lub rozrywkowych w ramach działalności kulturalnej.
  56. utrzymanie czystości i porządku w pomieszczeniach biurowych, korytarzach oraz piwnicach będących własnością Urzędu




Informacje wprowadził: Tomasz Mach 2007-07-18 18:38:40


 Aktualności  
 Zapowiedzi  
   
 Kalendarz wydarzeń  
 Dane teleadresowe  
   
 Informacje/ogłoszenia
/podatki
 
 Rewitalizacja  
 Realizowane inwestycje  
 Nowa Gazeta  
 Sport  
 Sport szkolny  
 Dla rolników !  
 Przetargi  
 Nieruchomości na sprzedaż  
 Gminny Zespół Reagowania  
 Gmina w obiektywie  
 Dokumenty strategiczne  
 Archiwum  
 
  Przedsiębiorczość
   
 Biuro Obsługi Inwestora Gminy Lubaczów  
 
  Organizacje pozarządowe
 
  SISGGL
 Równać Szanse  
 
 
 
Ver. 0.9997   
© 2007 - 10 .: Urząd Gminy Lubaczów :. RiPG .: