Rada Gminy  
 Radni Rady Gminy  
 Przewodniczący Rady  
 Komisje Rady  
 Kalendarz prac rady  
   

    Gmina  
 Herb, sztandar, flaga  
 Honorowi obywatele  
 Historia  
 Gmina w liczbach  
 Sołectwa  
 Warunki przyrodnicze  
 Rezerwat Kamienne  
 Publikacje  
   

    Urząd - kontakt  
 Władze  
 Struktura Urzędu  
 Karty informacyjne  
 Jednostki organizacyjne  
   

   

Dziś jest: 27 maja 2017,     Imieniny: Jana, Juliusza, Radowita
  Strona główna\ ...\ Struktura Urzędu


Sekretarz Gminy - mgr inż. Mariusz Pieróg
(pokój nr 10, tel. 16 632 16 84 w. 20)



Referat Finansowy

Kierownik Referatu - mgr Agnieszka Brzeziak - Skarbnik Gminy
(pokój nr. 16)

Pracownicy referatu:
  1. Danuta Pomorska (pokój nr. 18) - stanowisko ds. księgowości budżetowej i pozabudżetowej,
  2. mgr Bożena Fircowicz (pokój nr. 18) - stanowisko ds. księgowości budżetowej,
  3. mgr Beata Paryniak (pokój nr. 18) - stanowisko ds. księgowości budżetowej,
  4. mgr Grażyna Sopel-Mathlouthi (pokój nr. 18) - stanowisko ds. księgowości budżetowej,
  5. mgr Anna Tabaczek (pokój nr. 19) - stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat,
  6. Maria Dziadura (pokój nr. 19) - stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat,
  7. mgr Jolanta Bębnik (pokój nr. 19) - stanowisko ds. księgowości podatkowej,
  8. mgr Łucja Lasowa (pokój nr. 14) - stanowisko ds. obsługi księgowej oświaty,
  9. mgr Małgorzata Ilnicka (kasa) - kasjer.



Referat Infrastruktury Komunalnej i Rolnictwa

Kierownik Referatu  mgr Damian Jaremkiewicz (pokój nr 2)

Pracownicy referatu:

  1. Robert Motyka (pokój nr. 1) - stanowisko ds. budownictwa i eksploatacji obiektów komunalnych,
  2. mgr Krzysztof Szczybyło (pokój nr. 1) - stanowisko ds. inwestycji sieciowych,
  3. Zdzisław Zielnik (pokój nr. 1) - leśniczy lasów gminnych,
  4. Tadeusz Zaborniak (pokój nr. 1) - leśniczy lasów gminnych,
  5. mgr inż. Aleksander Butyński (pokój nr. 2) - stanowisko ds. eksploatacji infrastruktury komunalnej,
  6. mgr Katarzyna Goniak (pokój nr. 7) - stanowisko ds. gospodatki przestrzennej,
  7. Halina Mach (pokój nr. 15) - stanowisko ds. drogownictwa, elektryfikacji i telekomunikacji,
  8. Barbara Kopciuch (pokój nr. 15) - stanowisko ds. gospodarki gruntami i geodezji,
  9. mgr inż. Krzysztof Krzemiński (pokój nr. 15) - stanowisko ds. zamówień publicznych,
  10. mgr inż. Władysław Szutka (pokój nr. 15) - stanowisko ds. ochrony środowiska, gospodarki wodnej i rolnictwa,
  11. mgr Anna Chmielowiec (pokój nr 23) - stanowisko ds. gospodarki komunalnej
  12. mgr Zbigniew Cencora (pokój nr 23) - stanowisko ds. gospodarki komunalnej
  13. Jerzy Jacyszyn - stanowisko ds. eksploatacji sieci wodociągowych i kanalizacyjnych
  14. Bogdan Czucha - stanowisko ds. inkasa 
  15. Bronisław Skibicki - stanowisko ds. inkasa
  16. Zbigniew Hanczakowski - robotnik gospodarczy
  17. Marian Polczak - robotnik gospodarczy
  18. Stanisław Tokarz - robotnik gospodarczy



Referat Organizacyjny i Oświaty

Obowiązki Kierownika Referatu Pełni Sekretarz Gminy - mgr inż. Mariusz Pieróg
(pokój nr. 10)

Pracownicy Referatu:
  1. mgr Anna Michalik (pokój nr. 4) - stanowisko ds. obsługi sekretariatu,
  2. mgr Agnieszka Kopciuch (pokój nr. 4) - stanowisko ds. obsługi funduszu sołeckiego i archiwum,
  3. Helena Dubielak (pokój nr. 11) - stanowisko ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych,
  4. mgr Lucjana Soroń (pokój nr. 11) - stanowisko ds. obronnych, obrony cywilnej i informacji niejawnych,
  5. mgr Marta Nicpoń (pokój nr. 11) - stanowisko ds. obsługi Rady Gminy,
  6. mgr Anna Janczura (pokój nr. 12) - stanowisko ds. ochrony zdrowia, sportu i współpracy z organizacjami pozarządowymi,
  7. mgr Agata Antonik (pokój nr. 12) - stanowisko ds. kadr, oświaty i kultury,
  8. Józefa Hanczakowska (pokój nr. 14) - stanowisko ds. obsługi organizacyjnej oświaty
  9. mgr Arkadiusz Tabaczek (pokój nr. 10) - stanowisko ds. BHP i gospodarczych,
  10. Mariusz Chomyszyn - kierowca autobusu,
  11. Maria Litwin - opiekun dzieci dowożonych,
  12. Irena Nicpoń - sprzątaczka,
  13. Wiesława Misztal - sprzątaczka.



Referat Rozwoju i Promocji Gminy

Kierownik Referatu - mgr inż. Stefan Chomyszyn
(pokój nr. 21)

Pracownicy Referatu:

  1. mgr Bernadeta Gujda-Rawska (pokój nr. 22) - stanowisko ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych,
  2. mgr Magdalena Czuryło (pokój nr. 22) - stanowisko ds. rozwoju i promocji gminy,
  3. mgr Elżbieta Cygan (Punkt Obsługi Przedsiębiorców Gminy Lubaczów, ul. Kościuszki Lubaczów) - stanowisko ds. wsparcia przedsiębiorczości,
  4. mgr inż. Tomasz Mach (pokój nr. 21) - informatyk.



Informacje wprowadził: Tomasz Mach 2007-07-18 09:38:29
Ostatnia modyfikacja: Mariusz Pieróg 2011-05-29 20:30:09


 Aktualności  
 Zapowiedzi  
   
 Kalendarz wydarzeń  
 Dane teleadresowe  
   
 Informacje/ogłoszenia
/podatki
 
 Rewitalizacja  
 Realizowane inwestycje  
 Nowa Gazeta  
 Sport  
 Sport szkolny  
 Dla rolników !  
 Przetargi  
 Nieruchomości na sprzedaż  
 Gminny Zespół Reagowania  
 Gmina w obiektywie  
 Dokumenty strategiczne  
 Archiwum  
 
  Przedsiębiorczość
   
 Biuro Obsługi Inwestora Gminy Lubaczów  
 
  Organizacje pozarządowe
 
  SISGGL
 Równać Szanse  
 
 
 
Ver. 0.9997   
© 2007 - 10 .: Urząd Gminy Lubaczów :. RiPG .: